29.7.12

Keramikk fra Tine K Home – endelig i hyllene!

Endelig kan jeg si at keramikken fra Tine K Home er i hyllene. Den første leveringen var i tusen biter – og da mener jeg tusen biter! Kermikken var sendt opp med UPS, kun pakket inn i tynt gråpapir. Da vi begynte å pakke opp eskene så jeg jo med engang at dette hadde gått galt da. K R I S E, med andre ord. Jeg satte meg bare ned og gråt. Er det mulig? Her var det varer vi har ventet på siden mars og så er alt sammen knust!! Forsatt har Tine K Home ikke klart å levere oss alle varene, så vi venter fortsatt (og i spenning) på krusene og resten av varene. Men det meste av skåler med både striper og mønster hadde overlevd sending nr to. Det hadde også disse nydelige vasene. De er håndmalt i i vakre mønstere  og ingen er helt like. Du finner vasene her. Jeg lover å pakke de inn med både bobleplast og isopor :) Eller du kan hente her hos oss.

Ikke glem at du kan vinne Boligpluss rett hjem i postkassen i et helt år her.




Pin It

1 kommentar:

  1. Så kjedelig med knust sending!!
    Er jo ganske håpløst og bare pakke inn i papir da... Godt det er kommet nytt:)
    Jeg digger de vasene - og jeg elsker mitt store fruktfat, ekstraservice der altså Linda, det må jeg si ♥

    Ha en fiiiin søndag:)

    SvarSlett