15.7.12

En liten smakebit

Jeg klarer nesten ikke å vente med å vise dere hva som kommer i hyllene denne høsten. Her er en liten smakebit enn så lenge. Vi jobber i disse dager med både hodet og hjertet for å finne de rette detaljene. Allerede nå er mange av kolleksjonene krysset av, og innkjøpene er gjort. Vi tar resten på messen i Paris, og på innkjøpsrundene i Danmark. Denne sesongen har vi også en kontainer på vei med masse kule secondhand ting på vei. Møbler, speil og noen helt unike gamle ting som garantert får hjertet ditt til å hoppe av glede! Og så utvider vi med flere up-and-comming-designere, norske og utenlandske! Denne høsten blir så bra, men først – litt sommer! Ha en nydelig søndag!





Pin It

9 kommentarer:

  1. Digger det!! Gleder meg virkelig til å handle!!

    SvarSlett
  2. Så spent, så spent!!;) vet det blir bra!

    SvarSlett
  3. Spennende, råkul den rosa flaska! Er det noe dere får inn?

    SvarSlett
  4. Så spennende! Jeg er så betatt av de rosa innslagene :)

    SvarSlett
  5. Gorgeous! Like your inspiring blog. From now on I will be your loyal reader.

    Best wishes from Berlin,
    I.

    SvarSlett
  6. HERLIG MED DEN FRISKE ROSAFARGEN.... LIKER!
    SPENNENDE HØST.
    KLEM TOVE

    SvarSlett
  7. Så spennende Linda!!
    Can't wait:)
    Digger de råååsa innslagene!

    SvarSlett
  8. Venter i spenning :)
    Ser ut til at det kommer til og bli råbra ja :)

    SvarSlett
  9. Jeg trodde ikke jeg skulle falle for rosabølgen men etter å ha sett den vinballongen du viser nå falt jeg pladask kjenner jeg!
    Gleder meg til å se hva du pønsker på for hyllene:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett