8.6.12

Uteplassen


Tusen takk for alle bursdagshilsner i går. Stor stas:) Nå er det jo ikke lenge til sommer(ferien) og det er  siste innspurt og deadlines som gjelder de kommende ukene. Men jeg tar meg tid til å nye uteplassen så ofte jeg kan. I går ga jeg meg selv verdens fineste gave; Hee Lounge Chair og Hee Diningchair (kommer på mandag). I sommer skal de brukes ute. De passer fint til sittebenken som er  fylt med puter fra Day, By Nord og Hay. Jeg elsker de nye Steelcut putene, store og fine, og nydelig stoff. Her på terrassen har vi også et seil som skal opp til senere i sommer. Akkurat nå vil jeg ha mest mulig sol og varme.


Pin It

11 kommentarer:

  1. Så lekkert!! Stylet som bare du kan :)

    Gratulerer med dagen Igår :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Så fint! Ønsker meg dypt og inderlig to av loungestolene. Tror jeg må prøve å fôre sparegrisen litt bedre...

    Grattis med gårsdagen!

    SvarSlett
  3. Hipp hurra for deg som hadde bursdag i går :)
    Nydelige bilder du byr på i dag (også!)
    Måtte det bli mye sol og lange kvelder ute fremover...
    God helg!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. Så stilig og gjennomført som det kan gå ann! Knallfint rett og slett.
    Gratulerer med dagen i går og god helg!

    SvarSlett
  5. Så lekker uteplass, gjennomført i alle detaljer. Tøft med det grønne, lykke til!

    SvarSlett
  6. Utrolig lekker. Helt i min gate. Hvor har du fått tak i den potten med geometriske former? Den digget jeg!

    SvarSlett
  7. Anonym12.6.12

    Lekkert, grønt er skjønt:) Henger meg på spm om den geometriske krukken: hvor i alle dager har du kjøpt den mon tro..?
    Siw

    SvarSlett
    Svar
    1. Siw & Fargebarn. Potten er fra Habitat, kjøpt på House of Oslo. Er veldig fornøyd med den. En bursdagsgave fra mine vakre barn :) Mulig jeg ga dem et lite hint....

      Slett
  8. Its looks stunning, just beautiful. I love the colors and the natural simplicity.

    houses for sale Philippines

    SvarSlett