20.6.12

Dagbladet kommer på besøk!!


Og det er i morgen. Egentlig burde jeg både rydde og forbrede meg ørlitegranne, slik at jeg ikke snakker på både inn- og utpust slik jeg pleier å gjøre når jeg har mye på hjertet. Tema for i morgen er noe som er veldig viktig for meg, men det kommer jeg tilbake til senere!  Med en stram deadline hengende over meg satser jeg på solskinn i morgen slik at vi kan ta intervjuet ute. Får panikk av å tenke tanken på at en fotograf skal forevige mitt "kreative kaos". Men som du vet, blomster det har jeg alltid, og hvis jeg er riktig heldig vil denne skjønnheten av en blomsterbukett stjele oppmerksomheten til både fotograf  og journalsit:) Vasen er fra House Doctor og rett og slett et kupp, du finner den her. Fatet er gammelt og buddahodene er fra bryllupsreisen. Under bordet står mine favorittbøker sammen med vasen Grass. Jeg kaster meg over tekstene mine igjen (de dere kan lese i Studio i løpet av høsten). Ha en nydelig aften!


Pin It

5 kommentarer:

  1. Må være både spennende og skummelt med slikt besøk!
    Glad det ikke er meg, jeg hadde vel vært helt på tuppa ;)
    Masse lykke til i alle fall, er sikker på at det går strålende!
    Klem

    SvarSlett
  2. Det blir spennende! Får følge med i DB fremover da :)

    Lykke til!

    Klem

    SvarSlett
  3. spennende! ;) pust inn og ut...ohhhm;)

    SvarSlett
  4. Hei på deg.
    Så spennende! Ønsker deg masse lykke til.
    Ha en riktig glad dag :)

    SvarSlett
  5. Anonym23.6.12

    Oj, vad spännande!
    Hoppas intervjun gick bra. =o)

    http://tinefiskrivnaord.wordpress.com/

    SvarSlett