11.6.12

Boks desktop


Jeg må innrømme det. I disse dager ser kontorpulten min helt bombet ut. Eller faktisk så flyter det på gulv og vegger også. Jeg jobber med fargepaletter, lager moodboards til høstfeststyling, skriver faktuarer (kjeeedelig), gjør forbredelser til saker med deadline helst i går. Til bursdagen fikk jeg gavekort på massasje av jentegjengen,  det er akkurat det jeg trenger. Men først må jeg komme meg igjennom To-do-boken (en liste holder ikke lenger). I dag skal jeg på stylingjobb i Sverige, før jeg skal på et møte for å forbrede en reise jeg har sett frem til lenge. (Mye glede på en dag, med andre ord og jeg sier det igjen: verdens beste jobb). Så skal jeg, før jeg stuper i seng, rydde puten min. Alle utklipp, farge- og stoffprøver som flyter skal sorteres og legges i disse pene boksene fra HAY. Åhh... som jeg gleder meg, men først altså, Söta bror, som heller ikke er en dum start på uken. Følge meg på instragram/hviit for dagens oppdateringer. Hejdå!


Pin It

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar