29.5.12

Tine K Home, hver dag!


I dag dekket jeg frokostbordet med Tine K skåler (de kommer inn igjen i begynnelsen av juni, men send meg en  mail hvis du vil stå på liste). Jeg har bestemt meg for å alltid bruke det fineste vi har uansett hverdag eller fest, rett og slett fordi jeg blir glad av å bruke på fine ting, og blir irritert av å bruke ting som er ødelagt eller som kunne vært bedre. Vekk med det! Ut med Ikeaskålene med skår og sprekker, ut med de dårlige tallerkenene med bestikkstriper (hater det). Og kjøkkenhåndklene også! De skal brukes ikke bare henge der til pynt, men de skal jammen få jobbe litt de også, selv om det betyr at de både må tørke opp saft og tørke av våte barnehender... Ha en super tirsdag!
PS: Ikke glem konkurransen om drømmebadet, der du kan vinne en tur til Italia:)



Pin It

5 kommentarer:

  1. Anonym29.5.12

    Enig i at Tine K har helt herlig keramikk. Men dessverre står mye av det jeg har i denne serien til pynt. Jeg synes kvaliteten er for dårlig. Det tåler ingenting. Og bittesmå skår slås av- og da er det ikke mye fint altså....

    Mette

    SvarSlett
    Svar
    1. Er det sant, Mette? Det er ikke bra. Vi sorterte ut noen med skår når vi får dem, noen av de får seg jo en smell fra Marokko til Norge, men ellers er de fine. Jeg har til og med tatt de i oppvaskmaskinen.... Hvis du har kjøpt de hos oss Mette, så sender du meg en mail, så skal jeg ta det videre. Pene ting skal også brukes :)

      Slett