9.5.12

Invitasjon til bloggtreff







Jeg er så glad for og så stolt av å kunne invitere DEG til COMFORTs bloggtreff 23 mai. Vi skal møtes i COMFORTs butikk på Skøyen som er proppet med herlige baderomsartikler (som du kan handle med til en god pris). Der skal vi spise og drikke godt, høre om de siste trendene og jeg skal få lov til å  gi dere stylingstip, vise dere moodboards og forhåpentligvis inspirere DEG til å skape ditt drømmebad. Før vi går hjem med en super goodiebag skal COMFORT presentere en konkurranse der en av gjestene vinner  inspirasjonstur til ITALIA!  Så skaff deg barnevakt, flybillett eller hva du måtte trenge, og kryss av i kalenderen, for dette vil du ikke gå glipp av! Ta med deg en knapp til blogggen din og link til denne invitasjonen, så ser vi hvem som kommer. Påmelding til kari@comfort.no. Jeg gleder meg til å se DEG!


Pin It

13 kommentarer:

  1. Åååååh, det kunne jeg tenkt meg å være med på!!
    Men....litt langt unna dessverre:/
    *hater å bo i gokk*

    Fin lillelørdag!
    KLEM

    SvarSlett
  2. Ååå, dette hadde vært moro å vært med på!!
    Mannen min eier Comfort i Tromsø - så hadde jo vært midt i blinken:))

    Men blir nok umulig å komme ned på dette treffet på så kort varsel...:/

    Lykke til!
    Hilsen
    Benedicte.

    SvarSlett
    Svar
    1. Kanskje vi burde få til et Bloggtreff hos Comfort Tromsø engang? Har aldri vært i Tromsø jeg, men mannen min har mange ganger og han sier det er så vakkert der!

      Slett
    2. Og Stavanger mens du er så godt i gong ;-)
      Hadde vore veldig interessant å fått med seg.

      Slett
    3. Ha ha ha. Kanskje vi bør ta en liten turne?

      Slett
  3. ÆSJ!!!!
    Kan ikke den dagen...
    Men det blir nok veldig bra for dere heldige som kan:)

    SvarSlett
  4. Hei! Jeg skrev en mail i det momanget du postet dette, men har ikke fått svar enda. Hva betyr det? Er det ikke åpne plasser?

    SvarSlett
  5. Jippi!
    Da er jeg påmeldt mitt første bloggtreff :)
    trenger absolutt tips til badet, ses!

    SvarSlett
  6. Hei:)jeg er også påmeldt:)gleder meg til masse ny badeinspirasjon:)

    SvarSlett
  7. Jeg har også sendt mail, men ikke fått svar. Ønsker en stk plass:)

    Mvh

    Yvonne Dyve

    SvarSlett