10.1.12

Gamle skatter

Via Pintrest.com
Jeg skal på jakt i morgen! Jeg skal tråle byens bruktmarkeder etter gammelt bestikk og andre godbiter. Moodboardet for fredagens styling er klar. Nå gjenstår det bare å finne tingene. Det er ikke alltid jeg finner det jeg letter etter, men av eller enn annen merkelig grunn dukker det bare opp noe annet som er enda bedre. Kanskje jeg burde ta meg en tur til Sukketøy for øyets bruktbutikk, ser ut som hun alltid finner noen godbiter. Hva med deg? Har du noen tips til gode bruktbutikker i Oslo området tar jeg gjerne i mot. Kanskje jeg har gått glipp av noen? Min favoritt er Vestkanttorget, med sine gode stemning og super gode vafler, så jeg gleder meg til våren kommer  .


Pin It

1 kommentar:

  1. Har du vært i Birkelunden på søndager?Der står jeg hver søndag,der finner du alt....masse spennende.Har haugevis med gammelt bestikk og diverse mye annet.Kan få låne av meg hvis det er noe du trenger..
    Ha en fin kveld..

    SvarSlett