9.12.11

DIY i helgen





Hvis du som meg var ute på sanking i høst har du kruver fylt med naturens skatter:) Da er det frem med limpistol, garn og en og annen kongle. Vi skal lage slike "julestjerner" i helgen med det neonrosa snøret, svart skinnsnor og grov hyssing. Og rammen, den får et snev av Hviit med en sølvkongle fra By Nord... Litt glam kan jo naturen få. God FREDAG til deg! Johooo, for en herlig dag dette har vært!

PS: Bildene er tatt av Janis Nicolay/Poppytalk.  Men jeg advarer: denne bloggen er karftig varedannende og vanskelig å løsrive seg fra, så klikk deg kun inn hvis du har goooood tid :)


Pin It

5 kommentarer:

  1. kreativt og flott! Lurer på når du får den hvite sommerfuglen( hagen) posteren som står utsolgt på....? Klem

    SvarSlett
  2. Såg masse fint i går frå Lama i denne stilen! Tøft og vakkert på ein gong...

    God helg!
    Klem E

    SvarSlett
  3. Så utrolig flotte ting! Nå ble jeg veldig inspirert:-) Neonrosa gjør seg så utrolig godt til helt lyst tre! Det samme gjør knallturkis:-)

    God helg til deg:-)

    SvarSlett
  4. Jeg julepyntet mine bohem ball lamper med sølvkonglene fra by Nord..det ble også tøft:)

    SvarSlett
  5. Oi! Så tøffe stjerner!!:)

    SvarSlett