22.12.11

Barnas jul i hus



Da er de siste pakkene sendt til kundene og jeg bør vel kanskje begynne på julegaveinnkjøpene selv? (U)heldigvis er kjøpesenterne åpne til kl 22 i kveld, så jeg får sette meg i bilen, holde hodet kaldt, spisse albuene og åpne lommeboken. Jeg har jo jobbet med julen siden september, da gjorde jeg en bl.a. denne saken for Kamille – Barnas jul. Der er jeg helt uening med Halvor Bakke, som mener at barnas julepynt er stygt! Hva? Alt som er laget med kjærlighet er vel vakkert, sett med en mors øyne:) Her hjemme er alle dorullnissene på plass, resten kommer forhåpentligvis i hus i kveld. (Hvis ikke det blir Mugtails til både store og små...)


Pin It

11 kommentarer:

  1. Halvor Bakke sier veldig mye rart!!
    Shame on him;)
    Julepynten fra ungene er den mest sjarmerende og vakre pynten jeg har i allefall ♥ Dorullnissene står på hyllen de, hihi;)

    KOS deg med juleshopping i dag!
    Og en riktig god jul til deg;)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. ...Så fantastiske bilder!!
    Digger fargene og kombinasjonene..

    Flink du er..
    Så lenge man er glad i det man bruker til å pynte med, blir det som regel "perfekt" :)

    Ønsker deg en finfin jul vennen!

    Stor klem fra Ida Susanne

    SvarSlett
  3. Såååå enig med deg angående barnepynt, og bildene du har lagt ut i dag, digger jeg. Jul og trendy på samme tiden, det er ikke feil. God Jul til deg, gleder meg til å følge deg videre...

    SvarSlett
  4. Beste julepynten som finnes er den som er laget med kjærlighet og håp om at noen kommer til å sette pris på den. Huset mitt er fullt av julepynt i form av malte syltetøyglass med telys, engler og nisser laget av doruller og plenty kreativ juletrepynt - alt laget av søte små barnehender som har gjort sitt aller beste og som stråler når vi forteller hvor fint vi synes det er.
    Lykke til med handlingen - håper du slipper å holde på til kl 22;-)
    Ønsker deg en god jul. Hilsen fra Elin

    SvarSlett
  5. Du kommer nok i mål med gavene..men husk å pust!!
    Ønsker deg en nær og kjær jul..klemmer

    SvarSlett
  6. Er SÅ enig med deg!!
    Varm klem♥

    SvarSlett
  7. Barnas pynt hører selvfølgelig med!
    Ønsker deg en god jul.
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  8. Knallfine bilder:), og helt enig med deg:).
    Får tårer i øynene jeg når jeg pakker opp de fine gavene de små er såååå stolte av:).
    Klem Hilde

    SvarSlett
  9. Jeg har Kamillebladet her hjemme, og jeg syntes disse bildene var supersjarmerende..<3 Du er så flink, Linda.

    Håper du kom deg igjennom juleshopping og at du nå kan slappe av litt..

    God jul til deg og dine. Sender over mange gode klemmer <3

    SvarSlett
  10. Anonym14.4.12

    how do i buy the picture of the doll in pink? is this available in USA???

    SvarSlett