16.11.11

2 x Linda med sommerfugler i magen

Linda fra bloggen Den gode feen og jeg. Vi får begge to sommerfugler  i magen av de fine bildene fra Hagedorn&Hagen. Linda har dem på kjøkkenet og jeg i gangen.  En Bugbox med seks fine bilder i A4 til 240 kr er jo et kupp spør du meg:) Nå skal jeg på hjemmebesøk til min vakre kunde Cecilia, så skal vi se om jeg kan finne en rød tråd i det  flotte huset hennes. Også skal det fotograferes i dagslys:) Jihhha! For en fabelaktig dag! Nyt dagen.

Ps. De to øverste bildene er fra Lindas kjøkken, se mer på Den gode feen.





Pin It

3 kommentarer:

  1. Anonym16.11.11

    De er så fine! Og farger er herlige også. Ha en fin fin dag!
    allesistgut

    SvarSlett
  2. Fine fine...juleønske herfra er sendt!!
    Eller en førjula gave kanskje!! he en fin dag med foto!!

    SvarSlett
  3. takk linda for at du svarte så raskt.*smile*
    eg stikker innom granitt og ser om de har mangen der så sier jeg ifra til deg. trenger egendlig veldig mangen:)

    klem julia

    SvarSlett