10.10.11

Nå er de her:)




Nå er de endelig på lager – de fine lyktene fra invitasjonen. Bildet tok jeg hos Tine K, og jeg har ventet så lengde på disse lyktene, de er så fine. De finnes i Phantom, Tea, og Silver.  Du finner dem her. Du kan gjerne ta med deg knappen, laget at Nina/Stylizimo, hvis du kommer på førjulstreffet:) Det er sååå mange som ønsker å stå på venteliste, det er jo veldig hyggelig. Derfor blir det venner & venners venner aften på showrommet den 10 November, godt nok uten goodiebager.... men, men.


Pin It

5 kommentarer:

  1. Disse er et must blandt julepynten - helt klart! Nydelige er de <3

    SvarSlett
  2. Jeg kommer på førjulskos, men vet ikke heeeelt hvilken knapp det er jeg skal ta med...
    Klem :)

    SvarSlett
  3. De er bare knallfine!!
    Jeg har tatt med meg den fine knappen og jeg gleder meg til litt førjulskos ♥

    Klem line

    SvarSlett
  4. De er superlekre, elsker TineK:-) gleder meg til bloggtreff i det vakre og inspirerende huset ditt sammen med alle de dyktige og kreative bloggerne, det tror jeg blir gøy!! Ha en fin uke, klem Karlotte

    SvarSlett
  5. Fiiiine!:) et må-ha til julepynten!

    SvarSlett