8.10.11

Høstferie


Vi nyter noen stille dager på fjellet denne helgen. Jeg har vært på tokt og har samlet inn både kongler og kvister til en styling jeg skal gjøre om et par uker. Sola skinner og fargene er så urolig vakre! Jeg har faktisk dratt med meg et nedfelt tre fra skogen, nå gjelder det bare å få det plassert i bilen ... Neste uke er har jeg to store jobber på agendaen som meg veldig til å ta fatt på. Den ene er for elle decoration, og jeg lover dere mange backstage bilder denne gangen også. Og nye varer fra tine k Home blir levert på mandag. Så da er det vel bare å nyte de stille rolige dagene så lenge man kan. Hva er dine planer for helgen?


Pin It

1 kommentar:

  1. Høres ut som du har noen spennende dager foran deg! Her bøtter det ned i dag, så alle planene om tur i skogen og sanking av kvister har blitt lagt på is..Ikke feil med strikketøy og varm kakao heller! Lykke til med kommende prosjekt:) Fin søndag til deg:)

    SvarSlett