1.10.11

Bli med på workshop


Photo Trine Thorsen

Jeg er så imponert over fotografene jeg jobber med. De er så lidenskapelig opptatt av lys, vinkler og komposisjoner og virkelig brenner for sitt yrke. Fotograf Trine Thorsen  www.trinethorsen.com er  en av dem. Nå skal hun holde en workshop der hun raust vil dele sin kunskap med oss.

Dette er et nybegynner kurs for deg som vil lære de grunnleggende tingene ved digital fotografering uten for mye vanskelige ord og tekniske uttrykk (litt må vi dessverre ha...). Du vil lære om kameraets funksjoner og hvordan man fotograferer manuelt, ved hjelp av blender, lukker og ISO. Kurset vil inneholde en blanding av teori og praktiske oppgaver. Det vil bli gitt rikelig med veiledning, råd og tips på hvordan man kan få fine bilder.

Kurset egner seg for nybegynnere og for dere som trenger en oppfriskning når det gjelder det fototekniske. Det kreves ingen forkunnskaper, bare et speilreflekskamera, lærelyst og masse godt humør. Bli med da vel!



Pin It

3 kommentarer:

  1. Ååå DET hadde vært moro!

    SvarSlett
  2. Det er noe jeg absolutt kunne tenke meg. Men tenker dere sikkert ikke skal ha et kurs i Stavanger. Da skull jeg jammen meldt meg på.

    SvarSlett
  3. Hade jag bott i Norge så hade jag anmält mig direkt!

    SvarSlett