29.8.11

I am a Cover girl:)


Jeg har gjort mange fine stylinger for Fargerike, og alle blir å se i neste nummer av inspirasjonsmagasinet BASE. Fargerike lar sine følgere stemme på sitt favorittcover for neste utgave av BASE. Jeg har laget begge sakene sammen med den superflinke Sturla Bakken, og jeg er selvfølgelig kjempestolt. Sakene er ganske ulike, men super stilige begge to. Jeg har helt klart min favoritt. Vi så det med engang under fotoshootet. DER har vi et cover :) Hvilken er din favoritt? Legg gjerne igjen en kommentar hvis du vil, stemmen legger du igjen på Fargerikes facebookside.


Pin It

7 kommentarer:

  1. hmmm, jeg så alle hadde stemt på høyre...
    jeg ser den...men jeg må ærlig innrømme at venstre cover appelerer mer til øyet mitt. jeg vet ikke helt hva det er, kan det være jielden? de duse tonene? jeg vet ikke. jeg synes det venstre fungerer best, jeg liker roen i bildet og med de to opp mot hverandre er jeg ikke i tvil om hvilket jeg hadde tatt med meg hjem... komposisjonen og fargene i venstre er bare sååå bra!!!selv om jeg er en rosa-jente egentlig...
    hm, ja det må bli venstre!!!

    jeg er ikke på facebook...så jeg la igjen meningen min her jeg ;) kniiiis!
    god kveld søte!!!

    SvarSlett
  2. Så flink du er:) Du har all grunn til å være stolt av deg selv. Jeg liker helt klart bildet til venstre best. Fargene og stemingen i det er helt i min smak. Blir spennende å se hvilket som kommer seirende ut:)

    Klem

    SvarSlett
  3. Så lekkert! Den til venstre var mest behagelig å hvile øyet på, men hadde nok trivdes best i rommet til høyre

    Lotte

    SvarSlett
  4. Så gøy - du er flink! :)

    SvarSlett
  5. Heisan! Bildet til høyre er min favoritt fordi de rosa detaljene får meg til å smile. Det andre ble litt for sart for meg.....

    SvarSlett
  6. Wææ! Dette var vanskelig. Min vurdering ble;

    "Dette var vanskelig. Den til høyre har mørkere farger, noe som passer til høsten og vinteren. Den til venstre er veldig behagelig å se på, men har kanskje ikke samme høstuttrykk som den til høyre. Ettersom magasinet skal handle om sesongens heteste tapeter syntes jeg ikke veggen på det venstre bildet er så spennende.. Meeeeen, ettersom jeg blir litt svimmel av den til høyre går uansett min stemme til den venstre. Kanskje med en liten tapet endring i photoshop!"

    Men for all del. Jeg hadde neppe klart noen av stylingene selv, men når man skal vurdere to forskjellige opp mot hverandre blir man mer kritisk :)
    All ære til deg og arbiedet dere har lagt ned i dette :)
    Hadde selv besøk av Fargerike før sommeren. Vet hvor krevende en liten fotoshoot er.

    :)

    SvarSlett
  7. Absolutt cover til venstre. enkelt og ryddig. mitt øyr syns den andre var "too much". liker at det er ryddig og ikke overfyllt da for øyet mot id til å ta inn alt og da leser jg faktisk overskriften/teksten.men om det er for mye svirre øyet rastløs over og finner ike ro.
    Klem

    SvarSlett