3.1.11

He gave her the world



En av min beste venner hadde en fantastisk replikk da han møtte sin kjæreste en sen kveld i Oslo by. Han sa rett og slett: Jeg kan vise deg verden. Jeg synes det var så fint, hvem vil vel ikke se verden med den man elsker? Sammen har de sett eksotiske strender, verdens metropoler, stille snødekte fjelltopper, og en og annen liten bortgjemt landsby i Asia. Jeg vet hun har bursdag snart, og hva passer vel bedre enn et verdenskart på veggen. Hun har jo en verden å oppdage hjemme også med små barn og en hektisk hverdag. Verden er rett utenfor dørterskelen! På denne wallstickeren kan du enten markere stedene du har vært, eller gjør som meg, merk stedene du drømmer om å reise til. Du finner den her.

One of my best friends had a fantastic pick up line when he met his girlfriend, a late evening in Oslo. He simply said: I can show you the world. I think it was so nice, who would not explore the world with the love of your life? Together they have seen exotic beaches, world's metropolises, snow-capped mountain peaks, and the occasional small village tucked away in Asia. I know she has a birthday soon, and what is better than a world map on the wall. She has a world to discover at home as well, with young children and a hectic schedule. The world is at your doorstep. On this wallsticker, you can either mark the places you have been, or do like me, mark the places you dream to explore. You can find it here.




Pin It

1 kommentar:

  1. Lisa N.1.7.11

    Eventyr reise

    Visst er man klar, - verden her kommer jeg!
    Man bare møtes på perongen og starter reisen uten å ha avtalt
    hvor reisen går.
    Hjertet får bestemme i starten, - målet får lov å være lykkens dal.
    Fornuften finner sikkert et kart underveis.
    Det er bare å slappe av, - sol, vind og vann får føre...

    SvarSlett