5.1.11

Get organized

Via greigedesign.blogspot.com


En av mine favoritt bloggere Heidi alias Fru Fly har kontroll på kaoset. I dag gir hun oss sine 10 beste tips, og utfordrer oss til å sette i gang meg en ordentlig opprydning. Hun begynner på kjøkkenet, og det gjør jeg også. Det vanskeligste med et kjøkkenet, synes jeg, er oppbevaring av alt som ikke skal stå på kjøkkenbenken, men ender opp med å gjøre det allikevel fordi det ofte er i bruk. Vel, vel jeg bretter opp ermene, og kanskje, kanskje ender mine hyller opp som disse. Bli med du også da vel, og fortell meg hvordan det gikk.

Via greigedesign.blogspot.com

One of my favorite bloggers, Heidi aka Fru Fly, controls the chaos. Today, she gives you her top 10 tips, and challenges us to start a proper cleanup. She begins in the kitchen, and so do I. I think storage is the hardest because we have a lot that is often used. Well, I roll up their sleeves, and maybe, maybe my shelves just as nice as these. Join in as well, and tell me how it went.






Pin It

4 kommentarer:

  1. Oh, she is wonderfully organised, isn't she?

    I'd love to live in an institution ... they have cooks, generally. And everything is orderly.

    I get so paralysed when I begin think of bringing order to my chaos. Just don't know where to start ...

    SvarSlett
  2. Supre Fru Fly-tips!!

    KLEM:)

    SvarSlett
  3. Jeg er med. Startet i dag ;) Nå blir det system! Klem.

    SvarSlett
  4. Every time I visit I leave with handfuls of inspiration! Thank you dear.

    Leigha

    SvarSlett