9.12.10

Skal, skal ikke - skulls

via on Pinterest

via on Pinterest

via on Pinterest



It has been a trend for many seasons already and I've been a bit on and off. Now I'm fascinated with skulls again, but this time I have found someone a little different; The Damien Hrist's diamond skull, a beautiful fabric on an old chair, a colorful illustration, and the natural variation of cardboard. It can be found here, and I can promise you that you will more, but in a little more exclusive variant in the webshop soon. PS. Do not forget the advent competition, you can find it here. What do you think; yes or no to skulls?

Det har jo vært en trend i mange sesonger allerde og jeg har vært litt på og av. Nå er jeg fasinert av hodeskaller igjen men denne gangen har jeg funnet noen litt anderledes;  Damien Hrist’s diamantbesatte  skalle, et vakkert stoff på en gammel stol, en fargerik illustrasjon, og den naturlige varianten i papp. Den finner du her, og jeg kan love deg at deg kommer flere, men i litt mer  ekslusiv variant i webshoppen i om ikke lenge.  PS. Glem ikke adventskonkurransen, den finner du her. Hva mener du, liker du hodeskaller?



Pin It

3 kommentarer:

  1. Hodeskaller er ikke stilen min. Men jeg liker tegningen.
    Ha en fin dag!
    Hilsen allesistgut :)

    SvarSlett
  2. Jeg er ikke noe fan av hodeskaller nei ;)

    Ha en fin dag
    Klem,kari

    SvarSlett
  3. Anonym9.12.10

    Joda- det finnes faktisk smakfulle hodeskaller. Så et lekkert et i hvitt porselen i Elle Interiør nr 8....skulle gjerne visst hvor det kom fra...(Fra en reportasje fra redaktørens hjem)

    Fanny

    SvarSlett