24.10.10

Where did the cash go?

Via Jazzimcg.com
I dag var jeg på loppemarked. Jeg kom hjem 1200 kr fattigere, men for noen kupp jeg gjorde. Jeg fikk tak i seks gamle metallbokser som er brukt til å frakte filmruller fra India til Norge, noen vakre rustikke tallerkner i keramikk, en slitt og gammel skinnpuff fra Marokko, en turkis, polstret retro lenestol som er utrolig god å sitte i, men som absolutt ikke passer inn hos oss (den må nok finne et nytt hjem før mannen min brenner den opp). Jeg fikk også tak i en retro lampe i teak... og et par andre gode kupp, som skal jeg fortelle mer om en annen gang, de trenger en kjærlig hånd først.

Today I went to the flea market. I came home for NOK 1200 poorer, but for some bargain I did. I got six old metal boxes used to transport rolls of film from India to Norway, ten beautiful rustic ceramic dishes, and a worn old leather puff from Morocco, a turquoise, retro padded armchair that is incredibly comfortable to sit in, but that certainly does not fit in with us (it will have to find a new home before my husband burns it up). I also got hold of a retro lamp teak ... and a few other good bargain, which I shall tell you more about that another time.




Pin It

3 kommentarer:

  1. Wow - heldige deg! For noen fantastiske funn! Håper du viser dem på bloggen en dag.
    Ha en fiin mandag:-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer til mange fine ting to fant på lopppemarked. Spennende!

    SvarSlett
  3. Hørtes herlig ut. Så fin skrivemaskin. Grattis! det er så deilig lyd av de gode, gamle...

    SvarSlett