21.10.10

Pure color dilema

Vi har forsatt ikke helt enige om hvilken farge vi skal ha på den ene veggen i stuen. Jeg har falt litt for den nye malingen Jotun Pure Color. Liker tanken på å ha en grå vegg med matt finish, slik det jeg så mye av i Paris. Han vil ha tøffe rustikke planker i svart. Det blir spennende å se hva vi bestemmer oss for, jeg gleder meg til en forandring uansett.

We have still not fully agreed on what color we`ll have on one wall in the living room. I have fallen a bit for the new paint Jotun Pure Color. I like the idea of having a gray wall with a matte finish, as I saw much of in Paris. He will have tough rustic planks in black. It will be interesting to see what we decide, I look forward to a change anyway.



Pin It

8 kommentarer:

  1. Grått er hot for tida, sies det jo, så stå på ditt. :-)

    SvarSlett
  2. Hi, hi . Da har vi samme dilemma. Står mellom jotun pure mohair og sober her. Tror det blir det siste :-)

    helle

    SvarSlett
  3. Så herlig! :) Elsker de fargene til nye Jotun. Er sikker på at det kommer til å bli kjempebra :-)

    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  4. Har akkurat malt soverommet med den nye malinga, ble kjempefint!!! Men mannens ønske hørtes jo også spennende ut!
    elsker, elsker bildene under her altså!!!! Nydelig!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  5. Spennende, gleder meg til å se.

    SvarSlett
  6. Pure colour er fantastisk, men ann så dyr! Vi maler den nye leiligheten denne helgen. Tror kanskje det blir pure colour..., men det er vel litt bortkastet når den kommer på strie. Har ikke tid eller penger til sparkling.. Ha en strålende dag!

    SvarSlett
  7. Jeg liker denne fargen. Lykke til med bestemmelsen. Ha en fin dag. :)

    SvarSlett
  8. Planker på gulvet? Høres fantastisk ut :) Og lykke til med veggene!

    SvarSlett