27.4.10

Gi meg en R.O.O.M...

Jeg var innom R.O.O.M for en liten stund siden. Det er en av mine favorittbutikker. Jeg digget den i København også, men Oslo er favoritten. Gutta på kjøkkenet tryllet frem den beste kyllingsandwichen jeg har smakt på lenge, og da jeg avsluttet med gulrotkake var jeg mer en bare fornøyd. R.O.O.M er flinke til å lage spennende og innbydende utstillinger og det er sjeldent jeg kommer hjem uten at visakoret har blitt brukt. Denne gangen klarte jeg heldigvis å styre meg, og da fortjener jeg det desto mer neste gang, ikke sant? Men jeg falt jo litt for lampene som Claire Norcross har designet for Habitat. Det er lampene nr to fra høyre. De fås i to størrelser og jeg vurderer om jeg ikke skal den minste på soverommet. Vi får se :)



Pin It

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar